09/02/2012

Football



Assalamualaikum and hi to you all. Fuhh, baru sekarang aku ada feel nak update blog. Selalu sangat busy dengan koko, tuition, training. Aku pulak pegang banyak jawatan, kena lah bertanggungjawab. Amacam, handsome tak handsome mamat kat atas ni? Kalau tak handsome cari butang 'x' kat sebelah atas tu. Dia idola aku selain Ussian Bolt dan Cristiano Ronaldo. Ahhh, senang cerita dia memang gempak lah, sebab dia lah aku minat Manchester United. Okay cerita pasal training, training aku tahun ni lebih diberi tumpuan bola sebab tournament bola awal daripada kejohanan olahraga. Tapi latihan olahraga aku tak lupa juga, well kalau boleh bola dengan olahraga aku nak menang yelah tahun ni lah tahun last nak mewakili apa-apa kan so, manfaatkannya dengan sebaik mungkin acewah ayat puitis gila, puiii hahaha. Sepanjang training ni macam-macam aku dapat, dapat teammates baru dari under 15 last year, dapat kenal dengan coach, cikgu bola baru, cikgu Shahrol dengan Faizal, dua dua sporting, tu yang best. Minggu lepas first time coach puji aku, dia cakap 'awak ni badan dah ada, tapi cuba lembutkan badan tu sikit, ni tak saya tengok awak keras je badan'. Hahaha, k ingat lagi dia cakap. Pandai dia puji aku dan dia basuh aku sikit masa puji tu. Okay, I'll try to improve my weakness. Minggu depan hari rabu kitorang ada friendly dengan SMK Bandar Damai Perdana, sekolah lama aku tu beb. Dan sekolah aku akan jadi tuan rumah. Harap-harap Semekadian akan turun beramai-ramai untuk memberi sokongan untuk kitorang okay.