16/12/2011

Tom Cruise






Setiap orang ada pelakon kegemarannya, bukan? Begitu juga dengan aku. Kay, harini aku nak post pasal pelakon kegemaran aku. Kay, pelakon dalam Malaysia yang aku minat sekali Aaron Aziz dan pelakon hollywood aku lebih meminati Tom Cruise sebab lakonan dia sungguh ekstrem berbanding dengan Aaron Aziz. Apa-apa pun korang tetap idola aku :) Amacam, hensem tak hensem Tom Cruise? Kalau hensem, angguk, hahaha. Baru-baru ni, aku baru je tengok cerita Mission Impossible 4, Ghost Protocol dengan Bro Aidil kat mines. Hari pertama keluar 15 Disember, aku dah tengok. Guess what pukul berapa movie kitorang start? 12.15 am, wtf. Awal pagi tu beb, masa tengok cerita tu aku dah naik beku dah, dah lah duduk sit depan, memang mendongak lah aku. Apa-apa pun cerita Mission Impossible 4, memang gempak. I solute you, Tom Cruise :)


Oh okay, ada benda lagi aku nak cerita selain daripada Tom Cruise ni. Kay, masa aku dalam wayang tu, aku tunggu lah kan cerita Mission Impossible tu nak start, biasa lah, movie trailer sebagai iklan. Then aku teringat nak silent kan phone aku, jadi aku keluarkan phone aku dari poket, then ada message... You know what, Husna message aku, omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg :0 Aku cubit pipi aku, aku ingat mimpi. Dia hanya hantar call-me-back kat aku. Apa lagi? Aku keluar dari wayang tu terussssssss call dia. Masa dia angkat tu, dia macam diam je. Aku pun start our conversation memandangkan dia macam segan nak cakap dengan aku.


Aku ; Hye Husna. Kenapa suruh Haikal call? Ada apa-apa ke?
Dia ; Err err err
Aku ; Relax Husna, relax. Cakap pelan-pelan, Haikal dengar kay? *aku dengar dia mula menangis
Dia ; Husna nak minta maaf sebab Husna paksa Haikal lupakan Husna, Husna rasa serba salah.
Aku ; Nvm, Haikal tak salahkan Husna and Haikal respect keputusan Husna kan.
Dia ; Terima Kasih Haikal
Aku ; Sama-sama. Ni kenapa tak tidur lagi? Nanti esok bangun lambat *aku cuba ubah topik




Tu je aku ingat sebab masa tu suara dia tak berapa clear then aku suruh dia tidur and she said, okay. Then aku message dia, aku cakap. "Dah, Husna jangan fikir bukan-bukan k, pergi tidur. Haikal memang tunggu Husna message/call Haikal setiap hari and I miss you every single day". Alhamdulillah, things get better.