19/12/2011

Worst day ever -.-




Assalamualaikum dan Selamat Sejahtra kepada kaum Muslimin dan Muslimat Walmukmini Nawalmukminat, dah macam doa lah pulak, haha. Okay, harini aku nak bercerita berkaitan lesen memandu. Korang semua dah ada lesen belum? Kalau ada, bagus, kalau belum cukup umur pi angkat lesen na? Sebenarnya, aku taknak pun ambik lesen motor ni, gentle. Tunggu lesen kereta. Tapi mama aku yang paksa masa sabtu pagi tu. Jenuh aku bagi alasan, takut accident lah, tak ada saiz helmet lah nanti, takut naik motor lah apa lah. Macam-macam aku bagi alasan tapi akhirnya aku tewas. Zzzzzzzz -.- Tapi at the same time aku fikir kebaikan jugak, first, takdelah kena saman dengan polis, second boleh bawak motor pergi tuition taknak menyusahkan mama hantar ambik aku sebab tahun depan aku SPM, thirdddddddddd apa lagi? Enjoy lah kan. Jap jap jap, bukan merempit okay. Ulang suara, bukan MEREMPIT.


Dipendekkan cerita, so first thing sebelum ambil lesen kena lah dengar ceramah undang-undang selama 5 jam. Apa, 5 jam?! Zzzzzzz -.- Okay, aku baru je lepas balik dari dengar ceramah tu, lepas satu malapetaka. Phewww~ Kay, aku nak cerita apa yang berlaku kat sana. Aku sampai sana pukul 11, penceramah sampai pukul 12. Zzzzz -.- Pisang gila tunggu penceramah tu, aku pun text lah Husna. Tiba-tiba teringat kat dia. Then text punya text, tunggu penceramah punya tunggu, tiba-tiba ada sorang awek duduk depan aku. Fuuhhh, dia lalu je depan aku, punya lah wangi macam baru lepas mandi, hahaha. Bak kata Husna, tengok perempuan yang kita tak pernah jumpa buat pertama kali REZEKI katanya dan kali kedua apa entah, NAFSU kot, entah hahaha. Awek tu serious lawa, putih pun putih, putih gebu gitu, and muka diaaaaaaa aku cakap macammmm LISA SURIHANI, bagi aku lah kan. Tapi memang sebijik muka macam Lisa Surihani tu, nak je aku tanya, "Awak ni kembar/adik Lisa Surihani ke?" Muahaha. Lepastu, penceramah pun sampai lah dengan ceramah nya yang bosan lagi meng-annoying kan. Sesi pertama 2 jam setengah then rehat untuk lunch hour. Masa lunch tu, aku pun pergi lah kantin kat sana untuk makan, lepas je beli makanan, aku cari meja untuk makan memandangkan setiap penjuru meja ada orang then cari punya cari tiba-tiba jumpa awek tadi. Aku pun apa lagi, duduk lah situ. Aiceh, control macho masa tu dengan makan penuh sopan-santun padahal kat rumah makan macam.... Zzzzzz -.- Hahaha. Sambil makan tu aku jeling-jeling jugak tengok dia, aku ingat lagi menu dia makan, dia makan maggi goreng dengan milo panas. Siap hafal lagi tuuu. Aku nak je tegur dia memandangkan masa tu aku, dia, dan seorang macha yang menyibuk kacau daun -.- Tapi aku segan, biasalah aku ni pemalu sikit. Lepas je aku makan, aku pun chiaow malas lah nak kacau dia makan, gentlemen sikit masa tu. Sikit jelah, hahaha. Lepas je rehat, aku pun masuk lah kelas untuk dengar sesi ceramah yang ke-2. Then, penceramah pun masuk lalu dia berikan sehelai kertas untuk tandatangan setiap peserta. Dalam hati aku, "Good, ni chance ni, boleh tahu nama dia, mana dia duduk silap-silap dapat number sekali" Akhirnya aku dapat tahu juga nama dia. Well, her name is Adriana Shazlin, lepasan SPM, and duduk kat Ampang. Okay, tahu dah nama dia. Masa balik tu, aku nak je babai dia masa mak dia dah ambik. Goodbye Lisa Surihani~





Conclusion:


Aku lega setelah mendengar ceramah undang-undang tu -.- Dan sebenarnya, aku hanya suka tengok si Lisa Surihani yang aku ceritakan tadi. Tiada niat untuk tackle dia. I just love to see her because she's sooooo beautifulll~ Well, aku ni memang susah nak suka/jatuh cinta kat perempuan tapi sekali aku dah suka/jatuh cinta kat perempuan tu I'll not let her go. Itu prinsip hidup aku :)