03/08/2011

I just miss you, papa

Tadi aku tengok cerita iktibar kat tv3, cerita tu memang sedih. Ada yang mak/bapak dia meninggal sebelum hari raya, gentle sedih. Termasuk tahun ni, 5 kali aku tak dapat beraya dengan papa. Aku rindu nak raya dengan papa. Setiap tahun sebelum balik kampung, pergi kubur papa dulu. Meleleh air mata aku masa pergi kubur papa masa hari raya pertama. Dalam family aku, papa lah yang paling aku rapat, kira aku ni manja lah, apa yang aku mintak semua dapat & tempat aku bergantung. Now, dia sudah pun pergi meninggal kan aku buat selama-lamanya. Haishh, sedih lah pulak. Yang tinggal semua hanyalah kenangan. Papa, adik sentiasa rindukan papa & doakan papa setiap kali lepas solat. Ya Allah, kau tempatkan lah dia ditempat orang-orang beriman dan jauhilah dia dari seksaan kubur. Al-fatihah...