27/07/2011

Husna ikan tuna

I miss youuu... Korang mesti pernah cakap benda ni kan kat someone especially korang punya GF, kan kan? Tipu lah kalau tak pernah, kalau tak pernah ada something wrong somewhere lah tu, haha. Semenjak dua menjak ni aku rindu gila kat gf aku, bukan semenjak dua menjak, dah berapa minggu dah -.- Mana tak nya, dia tak guna phone lagi, online pun jarang, kalau online pun kejap sangat. Aku rindu nak hantarkan kau balik sekolah, masukkan batu dalam beg sekolah kau masa hantar kau balik and nyanyi kat kau walaupun suara aku macam apa entah. Aku rindu, on the phone dgn kau. Bila kitorang on the phone aku suka bahan dia and macam-macam kitorang sembangkan walaupun merepek, haha, dah sama-sama suka cakap merepek. And aku suka buat dia gelak sebab aku suka bila dia happy. Rindu nak dengar suara dia yang kejap ayu, kejap gengster. And paling aku rindu jumpa dia kat park. Bila duduk sebelah dia, aku suka bau tudung dia. Pelik kan? Haha, biarlah. Kat park, aku lah yang cepat jadi budak-budak, main sorok-sorok, kejar-kejar dgn dia. Sampai orang semua tengok, kisah? Lantaklah nak kata apa. Semua ni dah takda buat sementara waktu sebab dia nak trial and PMR. Aku tunggu dia, walaupun agak lama, 3 BULAN TUUUU. Takpelah, aku nak kau tahu aku tunggu kau sebab aku sayangkan aku. I'll be waiting for you Nur Husna Abd Halim...