06/08/2011

Lepak at Sawarabina, Titiwangsa.



Jumaat lepas merupakan hari pertama aku tak terawih, nak tahu sebab apa? Masa aku kat masjid nak solat isya' kawan aku text aku ajak lepak shisha, dah niat dah daripada rumah nak terawih sekali dah ajak kan, memang pergi lah kan, haha. Lepas solat isya' apa lagi, terus ah pergi dengan berbaju melayu semua lepak sana, haha, teruk betul. Yang pergi aku, Muizz, Haziq, & Harith satu kereta. Ingatkan lepak BRJ, sekali tu diaaaaaaaaaaa, TITIWANGSA here we go! Dah sampai sana, tempat dia memang menarik lah, bukan kedai mamak, tapi kedai dia bercirikan style Arab. Majoriti kat sana orang arab yang banyak, semuanya tak terawih, haha. Yang paling menarik kat sana, kedai tu betul-betul tepi tasik Titiwangsa. Selain tu, tempat tu jugak tempat budak-budak motor besar, basikal semua lepak situ. Sambil tu diorang tunjuk lah diorang punya skill diorang. Perghh, style jugak lah kan. Kay, lepas tu abang Haziq order Shisha, Harith yang nak. Hisap punya hisap, balik terus wekk *muntah. Sumpah lepas ni taknak shisha, aku lemah sikit dalam bab shisha ni. Mana taknya, malam tu jeh, rokok aku ambil shisha pun ambil. Rokok saje 7, 8 batang aku hisap. Sampai rumah 1.30 am. Letih gilaaa~