26/07/2011

School prefect -.-

Salam perpaduan. Haa, kali ni aku nak sembang pasal 'pengawas'. Korang minat tak? Suite yourself lah kan. Ada yang minat, ada yang tak minat malah ada yang anti. Actually, aku mana suka pengawas ni. Kay, semalam aku secara rasmi nya menjadi 'pengawas percubaan' atas perrmintaan cikgu Suhaila. Aku macam nak taknak jee sebenarnya bila cikgu suruh aku jadi pengawas ni. Tapi takpelah, kita try. Kay, aku try sehari dah cukup dah. Pagi tadi aku kena bangun awal, pergi sekolah sebelum 7.10 am semata-mata nak bubuh nama kat attendance. Sumpah tak biasa. Usually, aku ni jenis bangun lambat, solat pun agak lama, breakfast lambat-lambat while watching television and pergi sekolah lambat bersama rakan-rakan. Pagi tadi, semuanya terbalik, aku tak sempat nak breakfast. And aku dapat perasan, aku nak buat something, aku rasa teragak-agak hanya kerana adanya batch pengawas percubaan ni, aku ni jenis nakal sikit dalam kelas, suka buat keriau, kaki bahan, cari pasal, and macam-macam. Macam tu ke nak jadi pengawas? *basuh diri sendiri. Sorry to say, aku tak suka pengawas SMK Alam Damai. Aku decide, nak serahkan balik batch 'pengawas percubaan' tu kat cikgu Suhaila, tak tahu bila tapi yang pasti aku taknak jadi pengawas. Sorry teacher, I can't make it. I just want to be myself.