17/04/2012

I miss them




Assalamulaikum semua. Dah lama tak update blog dan baru rasa hari ni nak update blog, mana tak nya hari sekolah jadual pack dengan tuition & kokorikulum. Harini aku nak post pasal cousin aku, aku tak tahu kenapa aku rasa rindu sangat kat cousin aku. Ohh yaa, maybe sebab dah lama tak jumpa kan, jumpa pun kat kampung setahun sekali kalau bernasib baik dapat lah jumpa kat KL. Rindu nak gelak-gelak dengan diorang, kelakar dan & sporting diorang, rindu nak lepak tengok bola sama-sama, nyanyi sambil main gitar semua :( Kira beruntung aku dapat cousin macam ni, semuanya baik-baik belaka dan aku memang rapat dengan diorang setiap kali balik kampung, and cousin lelaki aku paling ramai daripada cousin perempuan, tu yang membuatkan suasana kat kampung meriah :) Takpelah, kalau ada rezeki kita jumpa okay? Tak pun, kita jumpa masa raya nanti okay? Take care guys.