07/01/2012

So touch






Masa aku tengah lipat kain tadi, tiba-tiba message masuk. Okay, aku pun buka lah msg tu, sekali Afiq message aku. Aku pun, 'Eh, Afiq message aku lah, dia kat PLKN ni, mesti ada benda penting ni'. Aku pun buka lah message tu, dalam message tu Afiq cakap;


Haikal, kau ada jumpa adik aku Luqman kat sekolah? Aku nak minta tolong kau tengok-tengok kan dia.


Aku pun reply;


Kau jangan risau Fiq, aku selalu nampak adik kau kat sekolah lagi pun form 1-5 rehat serentak, aku nampak juga dia masa rehat. Aku jaga dia k, bro.


Tahun ni, si Luqman tu form 1. Aku sebagai senior kena lah tengok-tengok kan si Luqman tu. Afiq memang sayang kat adik dia, Luqman tu. Aku ingat lagi masa dia nak bergambar dengan adik dia masa kitorang hantar dia PLKN tu, dia cakap 'Adik kesayangan aku ni'. Terharu pun ada juga bila aku baca message dia at first :')