25/10/2011

My routine

                             

                                                   Bangun pagi, first thing yang aku buat benda haram ni



 

                                                 Merokok takde gaya? Pergi mampus. Aku punya suka




                                                     Hari-hari aku jog demi meng-upgrade kan stamina




        Lepas je jogging, aku akan workout contohnya push up dan yang lain-lain sebab aku nak perfect body :)




                                              Lepas je jog, aku main bola dengan kawan-kawan




                    Aku memang suka bersosial, remaja mana tak suka sosial? Aku bersosial waktu malam



Kau tak sekolah ke Kal? Aku sekolah lah gila, aku cuma malas nak letak je, menyampah aku sembang pasal sekolah. Hidup aku, rutin aku, lebih kepada bersukan kan?