27/10/2011

Mereka...

Diorang ni lah ada setiap masa dengan aku, ada semangat berkawan and diorang ni baik + sporting :) Love you guys, so here are the list ;






Azim Zamrey a.k.a 'along'. Bukan along kutip hutang, tapi along sekadar nama panggilan. Aku suka kawan dengan kau dol, sebab kau ni baik dengan aku :)





Yang ni pulak, Nadzrin a.k.a Bangcik Krupui. Kau paling rapat dengan aku sekali, kau ni masuk air sikit kekadang annoying, char kuey teow betul. Thanks sebab kau selalu ada dengan aku :)






Yang ni, Nazirul a.k.a 'anje'. Nak je aku sepak sepak nama glamour kau tu, bajet comel je, hahahaha. Dia ni atlit bhai, kaw kaw lah kau kau. Aku suka lepak dgn kau sebab kau ni gila sikit kekadang, haha. Tu pasal aku suka lepak dengan kau, haha :)




Beralih ke seterusnya, *dah macam pembaca berita* This is Aiman, hari-hari aku main bola dengan dia, along, anje, and lain-lain. Selalu jugak kena tolak, jatuh main bola dengan dia. Well, dia ni badan TOUGH sikit, hahaha. Kau lekk jee, tunggu badan aku macam Malek Noor, kau pulak aku jatuhkan, hahahaha. Btw, aku suka main bola dengan korang semua :)




Akhir sekali, ni kawan aku, nama dia Din. Aku respect dengan kau sebab kau ni ada semangat berkawan, tak mudah lupa kawan, and bila aku susah kau ada. Tu lah nama dia 'kawan' kan. Thanks Din, kau ada setiap kali aku minta tolong dengan kau :)







                  OHH HAMPIR TERLUPA -.-





This is my sayang, iloveyou so much. Haih, tak tahu nak cakap apa, banyak sangat nak cakap pasal dia. Let's make it short, baby iloveyou and i'll never let you go :)