07/10/2011

Girl look at the body




Sumpah, aku nak gila badan macam ni, damn hot. Memang susah k nak dapat perfect body macam kat atas tu. Aku hari-hari pergi jogging tanpa rasa jemu penat ke apa, aku push up, buat skill bodybuilder. Ramai juga orang tanya aku, tak penat ke jogging jauh-jauh, sorang-sorang? Penat memang penat, tapi kepenatan tu akan buat kita rasa berbaloi pada suatu hari nanti. Tujuan aku jogging, aku nak bodyshape yang lawa, stamina yang bagus, dan sentiasa cergas dan kuat. Setiap kali lepas aku jogging, aku mesti tengok cermin dan aku berkata, 'badan aku ni berotot tak?'. Aku tak putus asa k nak dapat kan badan macam ni. Well, siapa taknak, hot kot badan berotot, betul tak? Aku taknak lah orang panggil aku kepeng -.- biar badan berisi sikit, baru macho orang kata, haha.