25/08/2011

Kayak

Haritu aku pergi kayak kat Putrajaya. Dah lama dah, jiran aku yang ajak pergi kayak, Hafiz. Tak sia-sia pergi sana, gentle. First, aku macam malas nak pergi, yelah segan kot lepak dengan orang yang umur atas daripada aku. Fikir balik,  kalau tak pergi bosan duduk rumah. Baik pergi, lagi pun selama ni tak pernah pergi kayak. Here we go!









1- Masa ni baru ambil lifejacket dengan pendayung











2- Masa ni agak problem sikit, nak pilih kayak, aku pulak takda partner -.-










3- Ni lah partner kayak aku. Ni bukan gf aku okay, haha. Pangkat kakak, nama dia Kak Yana. Kalau tak,
    aku kayak dengan Hafiz, kalau aku kayak dengan dia, Kak Yana nak naik dengan sapa? Dia penakut sikit. 
    Takkan aku nak naik single, memang takut ah, first time pulak, haha.









4- Lepas je habis kayak, kitorang celebrate birthday pakwe kawan Hafiz. Kejutan lah kiranya, tak tahu apa, 
    tiba-tiba kek sampai. Apa lagi mencekik lah setelah penat berkayak, haha






Sumpah best berkayak ni, tapi letih gila lagi-lagi naik dengan perempuan. Memang kayak sorang lah kau, laki oii. Tapi berbaloi lah, setengah jam RM8 per-person. Nama je setengah jam, tapi rasa lama dohh. Dapat lepak dengan senior, diorang semua sporting, kelakar. Cool lah diorang :)