14/01/2012

Training

Assalamualikum dan selamat sejahtera kepada sesiapa yang sudi melawat blog saya :) Okay, aku baru je balik dari training olahraga, memang memenatkan. Tadi kitorang hanya buat fitness. Cikgu kata suruh datang pukul 8, tapi cikgu nya datang pukul Zzzzz -.- Nasib baik kitorang ada inisiatif sendiri nak buat fitness, so yang datang tadi aku, Muiz, Danyel, Haziq Hamdan, dan Arif Sulaiman. Kitorang mulakan dengan larian naik turun bukit depan sekolah tu non-stop. Ada jugak yang semput, dah lama tak training, cuti hujung tahun asyik duduk melepak je kan dah semput. Takpa, kita masih ada masa untuk perbaiki kelemahan kita sebelum kejohanan olahraga nanti. All the best :) Dipendekkan cerita, lepas je kitorang buat fitness sendiri, cikgu pun datang. Haa, datang pun, ingatkan tak datang. Cikgu suruh buat fitness balik Zzzzz -.- Masa tu lah cikgu nak tengok siapa yang kuat & lemah. Muiz, Danyel, Arif, dengan Haziq dah stop, penat punya pasal tapi aku keep going round by round yang lain dah duduk tepi.


Lepas je aku lari, cikgu cakap;


Cikgu: Saya nak tambah acara untuk awak, 400m berpagar dengan 1200m. 
Aku: Aduhhh, semua acara long distance je, saya tak berani sangat lah cikgu :'(
Cikgu: Saya tengok awak ada stamina, pandai control nafas, rokok tinggalkan dulu.
Aku: Okay, saya try dulu. Saya dah stop merokok dah, azam baru tahun ni.
Cikgu: Bagus, esok kita test power kat padang.


Esok ada training lagi. Minggu depan dan seterusnya ada training, training bola dengan olahraga. Memang letih lah start minggu depan, competition bola dengan olahraga dekat dekat pulak tuh -.- 



                        Everyday I'm Suffering