11/11/2011

Great moment with you :)

Fuhhh, letih nya menapak jalan kaki pergi tutti frutti dengan Husna. At first, lepas semayang jumaat tadi awan dah mendung, tapi aku nak sangat pergi sebab harini tarikh lawa. Husna pulak masa tu kaki dia sakit terpeleot main netball. Risau tengok dia, takut dia jatuh ke apa ke, aku lah pimpin dia jalan takut dia jatuh. Masa nak dekat sampai tu, dah hujan lebat dah, aku dengan Husna dah basah kuyup dah, akhirnya sampai juga. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar seperti mana aku hendakkan.





                            Ni lah benda yang kitorang telan bersama, kongsi bersama. Well, sharing is caring

















Ni jelah yang aku dapat upload, sebab Husna lupa nak charge dia punya dslr. Thanks Husna -.- Apa-apa pun aku tetap bersyukur dengan harini. You've make my day, Husna.