10/07/2011

Sukan sekolah kali ke-2 SMK Alam Damai

Okay, kita bercerita pasal sukan sekolah. Sukan sekolah kat sekolah baru ni memang best lah, aku bersyukur. Firstly, aku dapat jadi KOMANDER rumah sukan. Walaupun aku ni just naib pengerusi rumah sukan, tapi pengerusi dia tu yang aku bengang sikit. MACAM TAK HIDUP. Apa pun takboleh. Sorry eh Darren :D




                                                        Yang ni masa rehearsel
                                              



Okay, jum kita pergi raptai penuh;





Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan begitu lancar. Cikgu, budak-budak kawad semua puji formasi yang aku buat. Aku pun turut berbangga, yelah formasi ni aku sorang yang HANDLE. Walaupun pada mulanya diorang menjangka kita takkan menang tapi atas semangat aku berikan pada diorang, diorang buat sungguh-sungguh. And hasilnya, kitorang berjaya memperolehi naib johan dalam pertandingan kawad.