12/07/2011

My top 3 male singer

Yeah, so here you are the winners:




                                         1. Billie Joe Armstrong a.k.a GreenDay vokalist



                   



Dia ni memang best lah suara dia, aku dengar suara dia since aku 11 tahun lagi. Sumpah, dia berjaya menarik minat aku terhadap band dia. Dia ni memang energetic and bersemangat bila perform. Music video lagu dia kalau takda macam pasal ketenteraan, memang tak sah. Recommended: Wake me up when september ends.



                                      2. Gerard Way a.k.a My Chemical Romance vokalist







Dia ni merupakan vokalist kedua yang gempak dalam hidup aku. Lagu-lagu dia semua aku follow, tak hairan lah kan memang semua lagu dia best. Even dinding bilik aku pun aku tampal poster band dia, haha. Recommended song: Cancer




                                            3. Adam Lavine a.k.a Maroon 5 vokalist





Suara mamat ni memang unik & memang gempak bila buat lagu jiwang-jiwang. Dia ni juga bukan saja vokalist Maroon5 malah dia ni pun ramai jugak orang ajak featuring dengan dia macam lagu dia yang baru ni dengan Gym Class Heroes: Stereo hearts, sedap kan? Kira dia ni serba boleh lah dalam mana-mana band pun. Recommended song: She will be loved.


                SO WHATS YOURS BUDDY?